نوشته شده توسط : محمّد معنوی
روز گذشته برخي از سايت‌هاي خبري از تمديد قرارداد خسرو حيدري با استقلال خبر دادند ولي او تاكيد مي‌كند كه اين خبر صحت ندارد و قراردادش را با استقلال تمديد نكرده است. بعد از جدايي آندرانيك تيموريان و وضعيت مبهم مجتبي جباري، حالا خسرو هم ساز جدايي سر داده و اين خبر خوبي براي استقلال نيست. گفت‌وگوي اختصاصي حيدري را با خبرنگار سايت گل مي‌خوانيد. مثل اينكه قراردادت را با استقلال تمديد كردی؟ خير، من قراردادم را تمديد نكردم و به باشگاه استقلال اعلام كرده‌ام كه رضايتنامه مي‌خواهم. رضايتنامه برای چه؟ من از ليگ تركيه پيشنهاد دارم، از ليگ امارات و قطر هم پيشنهاد دارم ولي به آنها فكر نمي‌كنم چرا كه دوست دارم به ليگ تركيه بروم و اين پيشنهاد خيلي جدي است. كدام تيم تركيه‌ای تو را می‌خواهد؟ نمي‌توانم اسمش را بگويم. اين پيشنهاد از بين 3 تيم مطرح تركيه يعنی بشيكتاش، فنرباغچه يا گالاتسرای است؟ خير، همه مي‌دانند كه اين 3 تيم برتر از كشورهاي اروپايي بازيكن مي‌گيرند ولي تيمي كه از آن پيشنهاد دارم تيم بدي نيست. خودتان مي‌دانيد كه در چند هفته هيچ مصاحبه‌اي انجام ندادم و حرفي در مورد اين پيشنهاد نزدم تا بعضي‌ها بگويند كه حيدري دنبال بازارگرمي است. اين پيشنهاد تا چه حد جدی است؟ خيلي جدي است و من به باشگاه استقلال هم گفتم كه امكان رفتنم زياد است. احساس مي‌كنم كه در ليگ تركيه مي‌توانم موفق باشم و پيشرفت كنم و حتي مي‌توانم از اين كشور به تيم‌هاي خوب اروپايي بروم. آيا تصميمی قطعی‌ات را گرفته‌ای يا ترديد داری؟ همه چيز آماده است و فقط مانده كه خودم تصميم بگيرم. شايد برخی‌ها فكر كنند كه در نهايت می‌خواهی در استقلال بمانی، آيا همين‌طور است؟   اگر واقعا قصد داشتم كه صددرصد بمانم هيچ وقت از باشگاه استقلال درخواست رضايتنامه نمي‌كردم. باز هم مي‌گويم كه در اين مدت هيچ  حرفي در مورد آينده نزدم ولي حالا اين پيشنهاد جدي است. به نظر مي‌رسد ليگ تركيه هم نسبت به سال‌هاي گذشته پيشرفت داشته  است، اينطور نيست؟ بله، فكر مي‌كنم همين‌طور باشد. فكر نمي‌كني با جدايي آندرانيك تيموريان، احتمال جدايي جباري و رفتن تو استقلال ضعيف شود؟ من دوست دارم در كنار استقلال باشم ولي به فكر پيشرفت هستم و دوست دارم به فوتبال اروپا بروم. بعد از جام جهاني هم مي‌توانم به يك تيم بهتر بروم ولي اگر در ايران باشم شايد نتوانم مستقيم به يك تيم خوب اروپايي بروم. پيشنهاد مالي تيم تركيه‌ای چطور است؟ يك پيشنهاد معمولي است و شايد اگر در استقلال باشم بيشتر پول بگيرم. با اين حال فكر نمي‌كنم زياد فرق داشته باشد و اگر هم بخواهم در استقلال بمانم به خاطر شرايط مالي نيست. هر چند بازي در خارج از ايران سختي‌هاي خاص خودش را دارد ولي در حال حاضر تصميم دارم كه بروم.


:: بازدید از این مطلب : 324
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: